اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۷۴۷۸

آماری که فدراسیون کشتی داده غلط است

آماری که فدراسیون کشتی داده غلط است
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: شعبانی‌بهار در برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان نقشی ندارد و اگر حضور پیدا کند تنها به عنوان یک نامزد خواهد بود.
۲۰:۴۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

محمدرضا داورزنی در حاشیه مجمع فدراسیون تنیس در خصوص شرایط این رشته اظهارداشت: فدراسیون تنیس تلاش می‌کند تا شرایط بهتری برای این رشته ایجاد شود و یک مقدار نیازمند این است که امکانات بیشتر شود. ما در حال حاضر ۱۰ هزار تنیسور شناخته شده داریم که در مسابقات مختلف شرکت می‌کند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم. ظرفیت تنیس زیاد است اما امکانات و زیرساخت برای برگزاری مسابقات جهانی نداریم. تنیسورهای کشورمان باید بیشتر در مسابقات بین‌المللی شرکت کنند و همانطور که ما ایرانی‌ها انتظار داریم به دنبال این هستیم که در هر مسابقه به بهترین شکل ظاهر شویم.

وی در مورد اینکه حضور شعبانی‌بهار در مجمع فدراسیون تیراندازی شائبه‌هایی را برای اینکه وزارت ورزش می‌خواهد او رئیس فدراسیون شود، گفت: قرار نیست شعبانی‌بهار مجمع انتخاباتی را برگزار کند و بر روی تائید صلاحیت‌ها نظر داشته باشد. شجاعی سرپرست فدراسیون حضور داشته و هیچکدام از نفرات مجمع توسط شعبانی‌بهار انتخاب نمی‌شوند. اینکه بگوییم شعبانی‌بهار حق دارد ثبت‌نام کند یا نه یک بحث دیگر است اما در مجموع او در  برگزاری انتخابات هیچ نقشی ندارد.

وی ادامه داد: اگر او در تعیین اعضای مجمع نقش داشت حرف شما درست بود اما اینطور نیست و اگر او در انتخابات شرکت کند مانند سایر نامزدها در روز مجمع برنامه‌های خود را ارائه می‌کند. به نظر شما دبیر و نایب رئیس فدراسیون که کاندید شدند به اعضای مجمع نزدیکترند یا شعبانی‌بهار؟ قطعاً آنها می‌توانند تاثیرگذارتر باشند.

معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد اینکه خزانه‌دار فدراسیون کشتی گفته است وزارت ورزش تنها ۴۰ درصد بودجه این فدراسیون را داده است، گفت: این آمار غلط است، وزارت ورزش تاکنون به همه فدراسیون‌ها بین ۷۰ تا ۷۲ درصد بودجه را پرداخت کرده است. کشتی هم از ۱۲ میلیارد بودجه ۸ میلیارد آن را گرفته است و از سوی دیگر این فدراسیون بعد از فدراسیون فوتبال بیشترین بودجه را از وزارت ورزش می‌گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین